SUÈCIA 1
ITALIA: Toldo; Pessotto, Ferrara, Negro, Iuliano, Maldini; Di Livio, Ambrosini, Di Biagio; Del Piero i Montella.
Nesta per Maldini en el minut 41, Canavaro per Iuliano en el minut 46 i Fiore per Di Livio en el minut 64.
SUÈCIA: Hedman; Gustafsson, Björklund, P. Andersson, Mellberg; Mild, Mjällby, Ljungberg, Svensson; Osmanovski i Larsson.
Alexandersson per Svensson en el minut 51, D. Andersson per Mjällby en el minut 56 i Kennet Andersson per Gustafsson en el minut 74.
ÀRBITRE: Vítor Manuel Melo Pereira (Portugal).
GOLS:
1-0: minut 38, Di Biagio, de cap.
1-1: minut 76, Larsson supera Toldo en un mà a mà.
2-1: minut 88, Del Piero, en jugada personal.
La selecció italiana superà per dos gols un combinat suec que dominà en tot moment el partit, però que no va saber superar un compacte equip que ja pensava en els quarts de final.
El partit era de tràmit per als italians, ja classificats com a primers de grup, i així ho deixà clar el seleccionador, Dino Zoff, que deixà set dels seus titulars fora de l'alineació inicial. Era l'oportunitat per veure Del Piero, que fins ara no ha disposat de gaire minuts.
Suècia hi posà més intensitat que els italians, que es limitaren a contenir, a jugar tranquils i a esperar alguna ocasió que els seus habilidosos davanters poguessin convertir en gol.
Suècia començà dominant, triangulant molt bé, mentre que Itàlia esperava un descuit del rival per pegar el seu cop. El porter italià es convertí ràpidament en el millor home sobre el camp, però el marcador no es va moure. Un llançament de córner botat per Del Piero serví per desnivellar el partit. Di Biagio, lliure de marcatge, aconseguí el primer gol de cap.
Ambdós equips començaren apàtics la segona meitat. El combinat suec no s'havia recuperat del gol i els italians continuaren amb el seu futbol trist però pràctic.
Suècia s'oblidà el bon joc en el vestidor, però Andersson serví una pilota en profunditat a Larsson en el minut 76 i l'habilidós futbolista suec superà Toldo en l'u contra u. Del Piero aparegué en el final del partit amb un gran llançament de falta que quasi es convertí en gol i culminant una jugada personal de contracop. El futbolista de la Juventus, que quasi va fer un altre gol, driblà el seu defensor amb mestria i el seu gran xut no va poder ser aturat pel porter rival.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.