El Madrid presenta el porter César

El conjunt blanc en pagà 1.000 milions de pessetes

TW
0

César Sánchez, nou jugador del Reial Madrid, reconegué, en l'acte de la seva presentació, que ha estat un any un poc més llarg que els altres i que la competència en el lloc de porter serà beneficiós per al club i l'equip.

«Quan es va prendre la determinació fa un any, estava mentalitzat per aguantar, però he de reconèixer que s'ha fet un poc llarg. Vénc al millor club del món amb la més gran de les il·lusions, però també amb seriositat i responsabilitat», declarà César. «Aquí tots són jugadors de gran categoria i aquest és un nou repte en la meva carrera esportiva que em farà créixer com a professional», afegí el porter de Càceres.

Respecte de la competència que, ben segur, trobarà en la porteria del Reial Madrid, el jugador es mostrà confiat. «En el Reial Madrid estan molts dels millors jugadors del món, però la competència és bona per a tots. No només hi serà Casillas, sinó que hi haurà més porters, segur», indicà. «Les probabilitats de jugar passen pel fet que la temporada és molt llarga i hi haurà oportunitats per a tots. La clau serà aprofitar-les quan arribin», va dir César davant la possibilitat que Iker Casillas acudeixi amb la selecció olímpica a Sidney i deixi el camí lliure en les primeres jornades de la pròxima temporada.

César parlà de com havia viscut la consecució de la vuitena Copa d'Europa per part del Reial Madrid davant el València a l'estadi de Sant Denis de París. «Vaig sentir la mateixa alegria de la resta dels espanyols, però també un poc més perquè de fet ja formava part d'un club que s'ha fet més gran encara. Vaig sentir aqueixa sensació especial per viure aquells moments de glòria que esper que es repeteixin a partir d'ara», indicà.