Un anglès, ferit d'arma blanca a Brussel·les

A Gant també es varen registrar forts enfrontaments policies i seguidors turcs i italians

TW
0

Un aficionat anglès va resultar ferit d'arma blanca a un costat durant els incidents ocorreguts la nit de dissabte a diumenge en el centre de Brussel·les. Es dóna la circumstància que el ganivet amb el qual va ser agredit formava part de la mercaderia robada prèviament d'un camió per uns desconeguts.

Desset persones, entre elles sis policies, van resultar lleugerament ferides en els incidents ocorreguts en les celebracions improvisades en el centre de la capital belga després de la victòria de Bèlgica sobre Suècia (2-1) en el partit inaugural de l'Eurocopa 2000. La policia va haver de fer 48 detencions en els voltants de la Borsa i la Grand Place, llocs estratègics per a les celebracions esportives dels aficionats de la capital belga.

Aficionats i policies protagonitzaren un enfrontament ahir, diumenge, amb diversos ferits, en els voltants de l'estadi Gant (nord de Bèlgica) durant la transmissió en una pantalla gegant del partit Turquia-Itàlia, que es jugava a Holanda.

Un miler d'aficionats seguia la transmissió del partit quan un grup d'ells descendí al terreny, cosa que va fer intervenir la policia perque estava prohibit. Molts de ciutadans d'origen turc i italià viuen en la regió de Gant, raó per la qual es decidí transmetre el partit en una pantalla gegant en aqueixa ciutat. No obstant això, durant la seva difusió, primer els seguidors italians i turcs baixaren a la gespa, fet que va fer esclatar la baralla, amb el resultat de diversos ferits.