Son Moix acomiada la temporada amb luxe

El Mallorca juga avui un amistós davant una de les seleccions amb més solera del món, Alemanya

TW
0

Son Moix s'hauria de vestir de gala pel partit que anit enfrontarà al Reial Mallorca amb una de les seleccions amb més història i que més títols col·leciona de tot el món, Alemanya. Malgrat tot el què representa la selecció alemanya en el futbol mundial, l'afició mallorquinista no sembla haver-se interessat gaire per acudir a Son Moix a veure una de les candidates a ser campiona d'Europa en la propera Eurocopa que comença d'aquí a tan sols dues setmanes.

Així, les coes que ahir es podien veure pels voltants de l'estadi mallorquinista estaven plenes d'aficionats alemanys. El camp tindrà dues zones. Una destinada als teutons, que té quasi totes les entrades ja venudes, i una altra pels aficionats mallorquinistes, que tot apunta què estarà mig buida.

Les qüestions de públic al marge, el partit tindrà un parell d'al·licients: un, que l'afició del Mallorca s'acomiadarà del seu equip fins d'aquí, aproximadament, a un mes (la Intertoto és a la cantonada). I l'equip mallorquinista voldrà deixar una bona imatge davant els seus aficionats, a part que no cada dia es juga un partit davant una selecció que ha estat campiona de pràcticament tot.

Un altre motiu d'interès serà veure per darrera vegada a la banqueta de Son Moix Fernando Vázquez, un pic confirmada oficialment la seva marxa. S'haurà de comprovar com acomiada l'afició un home que agafà un equip KO, i el deixà a les portes d'Europa.

De la banda alemanya ja s'han apressat a afirmar que no han vengut a Mallorca de vacances. I és cert, perquè l'Eurocopa ja és a punt d'arribar, i la posada a punt per aquesta cita no permet cap relaxament. La cita, anit a Son Moix.