Fernando Vázquez alça la veu

El tècnic del Mallorca, molest amb Burgos i amb les especulacions sobre la desmotivació dels seus homes

Vázquez creu que el seu equip encara té coses importants a fer a la Lliga.

TW
0

La permanència una temporada més a Primera semblava haver duit la tranquil·litat a totes les files del Reial Mallorca, però Fernando Vázquez s'encarregà ahir d'alçar la veu per deixar clara la seva postura sobre un parell de qüestions contràries a la seva opinió.

La primera, la ja coneguda i incòmoda situació de Germán Burgos a la banqueta mallorquinista, i la seva disconformitat pel que considera un tracte injust de part del seu entrenador, unes queixes que s'han reproduït aquesta setmana en mitjans de comunicació argentins. Vázquez, una vegada més, volgué deixar les coses ben claretes: «Jo no som cap mentider. Em sembla bé que un jugador pugui reclamar la seva titularitat, però sempre que no hagi de passar per damunt de ningú. Cap entrenador no és capaç de prometre la titularitat a cap jugador, ni tan sols al Mono». Més clar, aigua.

La segona delicada qüestió té a veure amb la intensitat i motivació amb la qual els jugadors mallorquinistes afrontaran els quatre darrers partits de Lliga. Fernando Vázquez no entén els dubtes sorgits entorn de l'actitud dels seus futbolistes en el tram final de la temporada: «No entenc per què es pensa que l'equip no vol quedar setè. L'equip vol quedar setè, perquè li interessa, perquè vol ser a Europa, i aquesta plaça fins i tot ens podria donar passaport directe, i per això ho està intentant i lluitant. Queden 12 punts en joc i crec que estam en disposició de guanyar-los. És una opinió gratuïta dir que no lluitarem a les totes en aquests partits. No som els jutges de la Lliga, perquè al Mallorca li interessa guanyar per aconseguir els seus propis objectius».

En relació amb aquest tema també són els comentaris sobre la possibilitat que, per pal·liar aquesta suposada manca de motivació, arribàs algun incentiu econòmic de part dels equips que s'ho juguen tot.