«No em poden obligar a sortir al camp amb el Mallorca B si jo no vull»

Pep Lluís Martí, que no pot jugar més amb el primer equip, ja pensa en la pròxima temporada

TW
0

Pep Lluís Martí complirà el pròxim divendres, dia 28, 25 anys. En teoria un dia feliç per al jugador del Reial Mallorca, però en la pràctica una jornada dubtosament recordada. I és que a partir d'aquest dia, el migcampista mallorquí ja no podrà tornar a jugar ni anar convocat amb el Mallorca de Vázquez.

Martí començà la temporada com un jugador més de la primera plantilla mallorquinista. Amb fitxa de Primera Divisió i contracte professional, el futbolista del planter vermellenc afrontava una campanya il·lusionat, en la qual es podia produir el seu debut en la màxima categoria del futbol espanyol i en la qual es disposava a fer la passa definitiva en la seva carrera. Però no ha pogut ser. Primer perquè Vázquez no ha comptat amb ell per res, i segon perquè ara que ja havia debutat, la burocràcia li ho impedeix.

Amb l'arribada de Samuel Eto'o al Mallorca, Vázquez havia de donar la baixa a un jugador i l'escollit fou Pep Lluís Martí, al qual se li convertí la fitxa del primer equip en una del Mallorca B per així poder continuar a les ordres del tècnic gallec. Però aquesta circumstància només és possible amb menys de 25 anys. Per tant, una vegada haver complit l'edat, el mallorquí ja no pot jugar a Primera Divisió amb fitxa del filial.

Martí només té ara l'opció de jugar a Segona B, una possibilitat de la qual el futbolista illenc no vol sentir ni parlar-ne. «No vull jugar amb el Mallorca B. No ho vull fer per principis, però també per consideració als jugadors del filial. No és just per a ells, que s'han guanyat durant tota la temporada la seva posició, que véngui ara jo per jugar la Lligueta, és a dir, el caramel. No vull jugar a Segona Divisió B sobretot per jo mateix, no vull baixar de categoria. Fins ara he estat jugador de Primera, i ara no crec que em convengui baixar a Segona B», afirmà ahir Martí a Diari de Balears.