El Reial Madrid venç pels pèls

Els homes de Del Bosque només tiraren a porta al penal de la victòria

TW
0
SARAGOSSA 0
R.MADRID 1

SARAGOSSA: Juanmi; Sundgren, Aguado, Paco, Lanna; Aragón, Luis Helguera, Garitano, Juanele; Yordi i Milosevic.
Vellisca i Marcos Vales varen substituir a Lanna i Aragón.
REAL MADRID: Iker Casillas; Míchel Salgado, Iván Campo, Iván Helguera, Karanka; McManaman, Fernando, Redondo, Savio; Raúl i Morientes.
Anelka substituí Morientes; Baljic, a Savio; i Geremi, a McManaman.
ÀRBITRE: Mejuto González. Va amonestar Fernando, Redondo, Juanmi.
GOLS:0-1: Minut 85, Raúl, de penal.

Un xut a porta, ordre i bon treball defensiu bastaren al Reial Madrid per endur-se una vital victòria de La Romareda, davant un Saragossa amb major domini i ocasions però sense encert.

Els homes de Txetxu Rojo tingueren la iniciativa des del principi, però el Madrid estava ben plantat sobre La Romareda, i mostrà una seguretat defensiva que darrerament ja no sorprèn.

El segon temps va dur un major domini del Saragossa. I arribaren les ocasions, però Casillas i la falta de punteria de Milosevic i Juanele evitaren que els aragonesos s'avancessin. El Madrid aguantà i, poc a poc, aguantà més la pilota per refredar el partit, si bé en atac mostrà falta d'idees, i Juanmi no tingué gens de feina.

Però una pilota llarga arribà a Anelka, i se n'anà directa cap a Juanmi, que el derribà. Mejuto assenyalà penal enmig de les protestes manyes, però Raúl transformà la pena màxima. El gol arribà quan el Saragossa ja no podia reaccionar. Amb un únic xut a porta, el Madrid derrotava un rival directe i fa una passa de gegant en les seves aspiracions lligueres.