BARCELONA 4
ATH.BILBAO: Imanol Etxeberria, Lacruz, José Mari, Ferreira, Larrazabal, Joseba Etxeberria, Urrutia, Alkiza, Felipe, Ezquerro i Guerrero.
Urzaiz per Ezquerro en el minut 32, Edu Alonso per Ferreira en el minut 46 i Sívori per Joseba Etxeberria en el minut 55.
BARCELONA: Hesp, Abelardo, Frank de Boer, Puyol, Xabi, Bogarde, Ronald de Boer, Cocu, Figo, Kluivert i Rivaldo.
Gabri per Xavi en el minut 63 i Dehu per Cocu en el minut 85.
ÀRBITRE: Fernández Marín (col·legi valencià). Amonestà Ferreira, Joseba Etxeberria, José Mari i Larrazábal per part de l'Athletic de Bilbao i Abelardo, Hesp, Ronald de Boer i Figo per part del Barcelona.
GOLS:
0-1: minut 9, Cocu.
0-2: minut 30, Kluivert.
0-3: minut 75, Cocu.
0-4: minut 89, Figo.
BETIS 1
RAYO 1
BETIS: Prats, Crosa, Vidakovic, Luis Fernández, Filipescu, Merino, Alexis, Denilson, Finidi; Alfonso i Oli.
Gálvez per Oli en el minut 68, Romero per Finidi en el minut 74 i Benjamín per Alexis en el minut 81.
R. VALLECANO: Lopetegui, Cota, Amaya, Hernández, Alcázar, Michel I, Helder, Poschner, Llorens, Luis Zembranos i Canabal.
Bolo per Luis Zembranos en el minut 46 i Ferrón per Cota en el minut 78.
ÀRBITRE: Dauden Ibáñez (col·legi aragonès). Amonestà Cota i Ferrón per part del Rayo Vallecano.
GOL:
1-0: minut 42, Finidi.
1-1: minut 75, Michel I.
R.MADRID 3
SEVILLA 1
R.MADRID: Casillas, Salgado, Hierro, Iván Campo, Roberto Carlos, Geremi, Helguera, Redondo, Guti, Raúl i Morientes.
McManaman per Helguera en el minut 13, Sanchis per Geremi en el minut 67 i Aganzo per Morientes en el minut 74.
SEVILLA: Olsen, Héctor, Marchena, Hibic, Tabaré, Quevedo, Angel, Jesuli, Juan Carlos, Tsartas i Olivera.
Juric per Tsartas en el minut 46, Víctor per Olivera en el minut 67.
ÀRBITRE: Díaz Vega (col·legi asturià). Amonestà Redondo, Hierro i Iván Campo per part del Reial Madrid i Juan Carlos per part del conjunt sevillista.
GOLS:
1-0: minut 16, Raúl.
2-0: minut 29, Guti.
3-0: minut 33, Morientes.
3-1: minut 90, Juan Carlos.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.