Amb l'assistència de tots els presidents de Tercera Divisió es va celebrar ahir matí al local de la Mutualitat futbolística, l'anunciada reunió convocada pel president Toni Borrás, canalitzada a intentar trobar solucions als molts temes que afecten l'esmentada categoria. Després d'haver realitzat profunds canvis d'impressions va quedar constituïda una Comissió formada per Toni Borràs i els directius Dario Fernández i Llorens Bauzà, juntament amb els presidents del Campos, Atlètic Balears, Penya Santa Eulàlia, Sporting Maonès i Platges de Calvià, que de forma periòdica mantindran reunions fins aconseguir solucions que beneficiïn el decurs del futbol de l'esmentada categoria.
Estadi Balear
Cinc en punt d'avui horabaixa, i novament partit de competició a l'Estadi Balear. Confrontació envoltada d'al·licients, tant pels amfitrions com igualment per l'equip pitiús, situat en un lloc que gairebé li garanteix la disputa de la Lligueta d'ascens. Com és natural, arribarà a la nostra ciutat més que juramentat d'aconseguir un premi, encara que només sigui d'un punt. Per tradició, són conscients els incondicionals del club blanc-i-blau que cada temporada els components de la Penya acostumen a posar molt costa per amunt la resolució final del corresponent partit al qual obliga el calendari. I malgrat la derrota encaixada el passat diumenge, que es confia ja estigui oblidada, s'espera que al final tres punts més serveixin per consolidar el destacat lideratge que està mantenint a la taula classificatòria. Arbitratge de Munar Gelabert, tot veterania i imparcialitat.
Àngel Pozo ha retornat
Al final de la temporada passada, el porter del Ferrioler Àngel Pozo va ser sol·licitat amb molta insistència pels serveis tècnics del conjunt del Mèrida, equip que milita a la Segona Divisió A. Una vegada haver-se incorporat al seu nou club, començaren les atribulacions que sense cap dubte afectaven el rendiment de l'excel·lent jugador. Com que en aquest món tot té un final, moltes vegades imprevist, Àngel Pozo va demanar i aconseguí la baixa de l'equip on havia arribat amb tanta il·lusió i novament es troba a la nostra illa, realitzant sessions de preparació amb el seu antic club, el Ferrioler.
Acabaran les possibilitats
Una vegada haver-se consumat la derrota del Platges de Calvià de Lliga d'Honor davant el Mallorca, gairebé no queden, per no dir cap ni una, possibilitats de continuar mantenint la categoria. Una categoria que vist els molts problemes que s'han succeït al llarg del campionat, ha demostrat que era superior a les aspiracions del conjunt de Magaluf, que novament intentarà la pròxima temporada recuperar la mateixa, en lluita amb la resta d'equips de categoria Juvenil.
Es Molí
Escenari del partit que avui capvespre disputaran el Vilafranca i el Campos, a partir de les quatre i mitja. Partit de tràmit que pot servir d'al·licient pels aficionats en el cas que ambdós rivals ofereixin espectacle.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.