El Mallorca guanyà a la Reial (2-1)

El conjunt de Vàzque va saber aprofitar millor les seves oportunitats

TW
0

El Reial Mallorca va saber aprofitar les seves ocasions de gol millor que la Reial i s'imposà per 2-1, amb gols de Carlos i Armando, un en cada part del partit, mentre que Aramburu marcà per a la Reial a dos minuts del final.

Malgrat les nombroses baixes que presentà el Mallorca -fins a deu jugadors habituals- els de Vázquez varen neutralitzar el seu rival. La Reial es trobà amb un gol en el minut 14 i mai pogué superar l'ordenada defensa mallorquinista.

A la segona part, la Reial sortí amb més ambició i acabà jugant amb tres davanters, però no pogué evitar la derrota, que es començà a fraguar amb el gol de Carlos i culminà amb el conseguit de cap per Armando. El Mallorca pogué sentenciar el partit en els instants finals, però Diego Tristán fallà vàries ocasions.

A dos minuts del final, Aramburu, des de uns 35 metres, marcà el gol de l'honor donostiarra, que no va servir per a evitar una derrota que enfonsa a la Reial en la taula classificatòria. El Mallorca, de la seva banda, continua manetint-se inapelable en el seu estadi, on només a guanyat el Reial Madrid a la Lliga, i torna a aspirar als llocs de privilegi.