L'Escola Superior podrà entrenar als 50 metres de la piscina coberta de Son Hugo

Sempre que els abonats de l'IME puguin emprar la pileta del Prínceps d'Espanya

TW
0

Els nedadors de l'Escola Superior podran entrenar emprant els cinquanta metres de la piscina coberta de Son Hugo sempre que els abonats i alumnes de l'Institut Municipal d'Esports de l'Ajuntament de Palma puguin emprar les instal·lacions del poliesportiu Prínceps d'Espanya.

Els nedadors de l'Escola Superior no podien entrenar fins ara emprant els 50 metres de la piscina coberta de Son Hugo perquè la pileta es troba dividida en tres àmbits diferents. Això permet que es puguin practicar distintes activitats a la vegada. Finalment, i després d'una nova reunió que va tenir lloc ahir, es va arribar a l'acord que, sempre que els alumnes de cursets i abonats de l'IME puguin emprar la piscina del poliesportiu Prínceps d'Espanya, els nedadors podran entrenar emprant els 50 metres.

De totes formes, i malgrat el principi d'acord, no es pot parlar encara de solució definitiva, ja que ara per ara la piscina del poliesportiu Prínceps d'Espanya no està acabada. En tot cas, Diari de Balears ha pogut saber que la Direcció General d'Esports ha aconseguit el compromís de l'empresa constructora en el sentit que el primer de gener les obres estaran acabades i que just quedarien alguns detalls de la façana. Així, serà des del primer de març quan la piscina del poliesportiu Prínceps d'Espanya quedaria a disposició dels usuaris de l'IME.

Amb l'acord aconseguit, els nedadors de Balears d'elit que dirigeix Fernando Gómez Reino podran entrenar en una pileta que tindrà les dimensions adequades. Fins ara, com se sap, era habitual que els nedadors de Balears entrenassin en 25 metres i haguessin de competir després en 50.

L'acord ha estat possible gràcies a la flexibilitat del Govern balear i l'Institut Municipal d'Esports. Ambdues institucions han fet un important esforç pels esportistes que, al cap i a la fi, seran els grans beneficiats. En tot cas, seria del tot incomprensible que, una vegada construït el complex de piscines de Son Hugo, els nedadors d'elit de les Illes Balears no poguessin emprar les instal·lacions.