La recuperació del Mallorca passa per Sòria

Els homes de Vázquez cerquen ser el primer equip que venci el Numància al seu estadi

Carreras tornarà avui a l'onze inicial després de dos partits allunyat per la grip.

TW
0

La confirmació de la recuperació del Reial Mallorca passa per Los Pajaritos, el camp més difícil de tota la Primera Divisió espanyola. Després de l'agònica victòria de diumenge passat davant el Rayo Vallecano, els homes de Fernando Vázquez trencaren una negativa ratxa de tres partits sense conèixer la victòria, i els tres punts donaren un respir als mallorquinistes a la classificació.

El joc desplegat diumenge passat, emperò, deixà bastant a desitjar, per la qual cosa avui Sòria serà testimoni de si el Mallorca, malgrat tots els problemes que arrossega, torna a agafar l'esplèndida dinàmica que el va conduir el mes de novembre a convertir-se en l'equip de moda del futbol espanyol, o, pel contrari, si torna a la mediocritat i irregularitat que tan perilloses són en aquesta lliga tan igualada.

El rival i les circumstàncies no juguen a favor de la causa mallorquina. El Numància d'Andoni Goicoetxea està sorprenent tothom en el seu debut en la Primera Divisió, i no només no està enfonsat al soterrani de la classificació, sinó que es troba còmodament instal·lant en la zona mitjana. Concretament, està a la desena plaça, a un sol punt del Reial Mallorca.

Els sorians han fet del seu estadi de Los Pajaritos un autèntic fortí. Després de més d'una volta de campionat, cap equip ha gosat treure els tres punts de la ciutat castellana, malgrat que l'han visitada noms tan il·lustres com Barcelona o Reial Madrid.