L'Inca necessita derrotar el Cajasur

L'equip cordovès va vèncer la passada jornada el líder Ourense

TW
0

El Bàsquet Inca, després d'encaixar tres derrotes consecutives, s'enfronta avui, a les 19 hores, en el Palau d'Esports, al Cajasur Còrdova que la darrera setmana derrotà l'exlíder Ourense per un ajustat 80-78. El cinc andalús està a només un punt dels homes de Paco Olmos, que necessiten els punts per interrompre la sèrie de derrotes i deixar enrere un adversari directe per als play-off d'ascens.

Cajasur va oferir aquest cinc inicial contra el conjunt gallec: Óscar González, de base, Joe Alonso i Manuel Camacho, d'alers, junt amb els pivots, Rothel R. Guest i William Gladness, dos estrangers procedents de la lliga universitària americana. El base Óscar González, del planter del Reial Madrid, també té experiència universitària americana, de quan va jugar amb la Universitat de Pittsbrug State.

L'home decisiu contra l'Ourense va ser l'aler Joe Alonso, que abans arribà a jugar en la Lliga ACB, amb el Fuenlabrada, valorat entre els cinc millors jugadors nacionals de la LEB, amb una mitjana de 17'2 punts i 37'11 minuts, amés d'1'94 recuperacions i ser el millor llançador de cistelles triples, 2'94 per encontre. Joe Alonso és l'únic jugador que continua amb el Cajasur de la temporada anterior. Entre els dos estrangers cal ressaltar Gladness en els llançaments de dos punts, només superat pel pívot del Caprabo Lleida, Joe Bunn.