TW
0

Quan Antonio Asensio convoca una roda de premsa és segur que hi ha notícia. Ahir, no va ser una excepció i el propietari del Mallorca oferí una sucosa compareixença pública. Anuncià l'interès de l'entitat per obtenir els serveis d'un jugador d'un club de la capital d'Espanya que ocupa la banda dreta al centre del camp. No n'avançà el nom, encara que finalment es confirmà que es tracta del madridista Samuel Eto'o.

Samuel Eto'o Fils va néixer al Camerun fa 18 anys. És un jugador molt fi, amb una gran qualitat tècnica, que es desenvolupa per la banda dreta, però que li manca una mica de sacrifici sobre el terreny de joc. El Madrid el fitxà fa dues temporades i ja l'ha cedit al Leganès i la temporada passada a l'Espanyol. Enguany havia tornat a l'equip blanc però no ha gaudit amb esperançes. Ara les tindrà al Mallorca, també en qualitat de cedit. Eto'o s'incorporarà el mes de febrer després que finalitzi la seva participació a la Copa d'Àfrica, que la disputarà juntament amb Lauren amb Camerun.

Així mateix, el màxim accionista de l'entitat anuncià una multa pels futbolistes que disputaren el partit de Copa contra l'Ourense i que finalitzà, com se sap, amb l'eliminació del conjunt de Fernando Vázquez. «... Si el Mallorca ha arribat allà on és, es deu al fet que sempre ha lluitat i s'ha entregat... L'únic que podem dir és que no torni a passar i intentar donar ànims... Esbroncar i fer un gest cap a la galeria no serveix de res... Hi haurà multa. Seran multats, però no crec que aquesta sigui la gran solució. El remei ve perquè els propis jugadors reconeguin que no han tingut l'actitud que han de tenir... Supòs que els ha servit de lliçó...», va dir. El propietari descartà, de forma clara i taxativa, que els dos joves del filial que intervingueren en el partit "Àlvaro Novo i Da Mota" tenguin cap sanció econòmica.