Reunions i canvi d'actitud per superar el ridícul

Els jugadors dialogaren durant més d'una hora per analitzar la situació

Olaizola es mostrà molt crític amb l'actitud mostrada davant l'Ourense. | T.M.

TW
0

Assumir el ridícul, canviar d'actitud i tirar cap endavant. Aquesta és la consigna que la plantilla mallorquinista s'ha fet per superar el desastre que va suposar l'eliminació de la Copa del Rei davant el modest conjunt de l'Ourense, un equip que milita a la categoria de bronze del futbol espanyol i que en teoria es presentava propici per accedir fàcilment als vuitens de final de l'atractiva competició del KO.

Ahir dematí els jugadors mallorquinistes es varen reunir durant més d'una hora al vestuari, sense la presència de l'entrenador, Fernando Vázquez, per iniciar una teràpia de grup i explicar-se els uns als altres què està fallant en un equip que fa dos mesos era capaç d'eliminar l'Ajax de la Copa de la UEFA i ara, dos mesos més tard, de ser eliminat per l'Ourense de la Copa del Rei.

Un dels capitans del Reial Mallorca, el defensa basc Xabier Olaizola, ja va ser, després de la desfeta de dimecres a Son Moix, el jugador que més explícitament reflectí el sentiment mallorquinista, ja que expressà clarament que l'actuació del seu equip davant l'equip gallec havia estat ridícula.

A iniciativa seva i de l'altre capità de la plantilla, el mallorquí Paco Chichi Soler, es produí la reunió d'ahir a les 10 del dematí, hora en la qual estava previst que començàs l'entrenament: «Hi ha hagut un intercanvi d'impressions, d'allò que pensam de la situació que estam vivint, què ens està passant, i tots coincidim que no estam en el nostre millor moment quant a actitud. I això no ve només del matx de dimecres contra l'Ourense, sinó que es remunta ja un temps enrere, a un parell de partits», comentà Olaizola, qui afegí que la reunió entre els jugadors era imprescindible: «No estam avesats a fer aquesta mena de reunions perquè aquí mai no ha estat necessari, ja que les coses sempre havien anat bé. Però quan veus que perds un parell de partits i l'actitud no és l'adequada, és el moment de fer aquestes reunions, dialogar i prendre decisions, perquè ara encara estam a temps d'arreglar-ho, perquè la Lliga està molt igualada i si perds un parell de partits seguits et pots enfonsar i aleshores ja no hi haurà remei».