ESTRELLES 2
REIAL MADRID: Iker Casillas, Michel Salgado, Roberto Carlos, Karembeu, Redondo, Karanka, Guti, McManaman, Savio, Zárate i Anelka
També jugaren Oliver, Dorado, Ivan Campo, Etoo, César, Manu, Geremi, Sanchís, Meca i Morientes.
ESTRELLES LLIGA: Juanmi, Patxi Ferreira, Pochettino, Lasa, Márquez, Xavi, Amavisca, Tsartas, Juan Sánchez, Catanha i Diego Tristán
També jugaren Esteban, Keller, Salva, Rivera, Lozano, Movilla, Soler, Coira, Téllez, Hernández, Iván Pérez, Barquero, Dely Valdés, Morales, Sergio i Ríos.
ÀRBITRE: Esquinas Torres.
GOLS:
1-0: Minut 4, Anelka.
1-1: Minut 23, Catanha.
2-1: Minut 27, Guti.
2-1: Minut 81, Catanha.
2-2: Minut 87, 3-2: Minut, Morientes.
Nicolas Anelka es convertí en el gran protagonista del Partit contra la Droga que ahir enfrontà al Santiago Bernabéu el Reial Madrid i un combinat dels millors jugadors de la Lliga espanyola.
El jugador francès va marcar el seu primer gol amb la camiseta blanca, després de mesos de sequera i problemes.
A banda del primer gol d'Anelka, el matx serví perquè tot el futbol espanyol digués «no» a la droga. I no només el futbol, sinó tot l'esport en general, ja que el campió del món de 500 cc, Àlex Crivillé, entrà amb la seva moto i llegí un manifest en què incitava la joventut a practicar l'esport i rebutjar les drogues. Tot seguit, un combinat de futbolistes veterans va jugar contra famosos.
I aquest era el matx entre el Madrid i estrelles de la Lliga, entre les quals es trobaven els mallorquinistes Diego Tristán i Francesc Chichi Soler, que varen gaudir d'uns minuts en el combinat de jugadors de la Lliga.
El resultat (3-2) va ser el menys important. El més important era demostrar, un pic més, que el món del futbol i de l'esport s'uniren per lluitar contra una de les xacres socials de la humanitat, la droga.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.