El Mallorca juga avui contra l'Ourense amb els suplents i amb Sanz a la banqueta

El madrileny, convocat a darrera hora després de caure lesionats Djokaj i Serrizuela

Paco Sanz (dreta) torna a ser cridat per a un partit oficial dos anys després del Mallorca-Sóller.

TW
0

El Reial Mallorca debuta avui vespre (estadi O'Couto, 20:45 hores) a la Copa del Rei. L'equip vermellenc afronta davant l'Ourense el partit d'anada dels setzens de final davant un conjunt molt inferior "juga a Segona Divisió B" i a més en un gran moment de forma.

La temporada és molt llarga, està molt carregada de partits i els jugadors necessiten descans. Per això, Fernando Vázquez vol aprofitar aquesta eliminatòria per donar descans als seus millors jugadors i a la vegada per veure en accions una sèrie d'homes que no gaudeixen de minuts habitualment. Fubolistes com Armando, David o Pep Lluís Martí han de demostrar avui que són jugadors per a un Reial Mallorca que aspira a fer un bon paper a la Copa, a la UEFA i a la Lliga.

Però sense cap dubte, la gran novetat de l'expedició mallorquinista que ahir partí cap Ourense és la presència a la llista de convocats de Paco Sanz. Un jugador en una situació prou coneguda per tots i que avui tornarà a una banqueta en partit oficial dos anys després d'aquell octubre de 1997 quan disputà contra el Sóller i també en Copa del Rei els seus únic minuts oficials (45) de les seves darreres tres temporades.

La inclusió del futbolista madrileny dins la llista de convocats es produí ahir a darrera hora i per obligació. Vázquez no va tenir més remei que cridar Sanz després que Djokaj i Serrizuela es lesionassin durant l'entrenament. La temporada passada ja fou convocat a un partit contra el Tenerife però finalment fou l'home descartat. De qualsevol manera, aquesta obligació és relativa ja que l'entrenador gallec podria haver cridat un altre jugador en condicions que descansarà en aquest matx, com és el cas de Carreras, l'altre convocat després de les lesions de Djokaj i Serrizuela. Així per tant, el mallorquinista s'asseurà a la banqueta per primera vegada en dues temporades.