Pantani podria reaparèixer el febrer a la Volta a Mallorca

TW
0

Marco Pantani podria reaparèixer a la Volta a Mallorca (del 6 al 10 de febrer), després de la seva exclusió el passat 5 de juny en el Giro d'Itàlia, quan li detectaren una elevada taxa d'hematòcrits a la sang quan duia el mallot rosa en la penúltima etapa.

El Mercatone Uno ha inscrit el líder italià a la Challenge que obri el calendari de la primera campanya del mil·enni. «Tenim la paraula i un escrit de Martinelli (mànager de l'equip) en què s'assegura que Marco Pantani vindrà a Mallorca. Nosaltres convidam el Mercatone amb la condició que corri ell», indicaren fonts de l'organització.

L'equip italià ha allistat per a la cursa balear Enrico Zaina, Fabiano Fontanelli, Michele Coppolillo, Ermanno Brignoli, Marco Artunghi, Marcello Siboni, Maurizio Caravaggio i Marco Pantani.

Convençut de la seva innocència, Pantani anuncià la seva possible retirada del ciclisme i, a poc a poc, anà retardant la seva incorporació al gran grup fins i tot renuncià a la Vuelta a Espanya, que presentava un recorregut idoni per les seves característiques d'escalador, i el Mundial de ruta, molt proper al seu domicili, per les «seqüeles psicològiques» que li provocà la seva exclusió del Giro.