TW
0

Primer de tot cal ressaltar que hi va haver bastant públic al circuit de Llucmajor, malgrat la poca publicitat que s'havia donat a l'esdeveniment. La prova en si començà devers les 11.15 i la cosa anava molt lenta. En primer lloc, els pilots varen fer unes voltes d'entrenaments lliures "primer les barquetes" per tenir un contacte recent amb la pista i acabar de posar a punt els seus vehicles. Després d'aquests entrenaments lliures varen fer una volta tots els participants, però un darrere l'altre, per fer el rècord del circuit. Cal dir que només va participar en aquest Trofeu FBA un total de desset pilots, encara que en un principi n'hi havia 21 d'inscrits, l'abandó més important dels quals fou el d'Aparici, amb el seu Fórmula Renault, que havia tingut problemes mecànics dissabte. Quant a la prova de rècord al circuit cal ressaltar la victòria de Vicenç Planas amb el Fórmula Renault, que també guanyà en la seva categoria.

La cursa de la qual fou bastant disputada i espectacular alhora, sobretot a les primeres voltes, en les quals anaven molt junts. Al final, la segona posició fou per a Antoni Bauzà: per la seva banda, Pere Mayol, amb el seu Shuitt arribà tercer.

Pel que fa a la categoria de cotxes, encara que se subdividís, la prova fou dominada clarament per Pedro Díaz amb el Citroën ZX, encara que Emmeby en la primera mànega i Reynès en la segona tinguessin opcions de triomf.