El Barça visita Berlín enmig de la crisi a la Lliga
Els blaugranes no podran disposar de Rivaldo mentre que l'Hertha jugarà sense vuit titulars
Barcelona23/11/99 0:00
El Barcelona torna a la Lliga de Campions avui davant l'Hertha de Berlín, sense Rivaldo i amb una ratxa de tres partits consecutius perdent en Lliga, en el que serà una bona prova per espantar tots els fantasmes que s'instal·len en el Camp Nou quan arriba el mes de novembre. Van Gaal no vol parlar de crisi perquè «aqueixa paraula augmenta la pressió dels jugadors». L'holandès creu que els mals resultats han arribat per «errades individuals» i que aquests es poden solucionar quan els jugadors recuperin la confiança.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.