TW
0

El Consell Executiu de la Lliga de Futbol Professional (LFP) va preparar ahir l'estratègia que seguirà, dimecres, a la negociació del conveni amb la Reial Federació Espanyola de Futbol, que venç dia 30 de juny.

Aquest Consell, que componen representants del Reial Madrid, Atlètic, Betis, València, Valladolid, Celta, Espanyol, Athletic, Logronyés, Las Palmas, Vila-real i Osasuna, es va reunir a la seu de la LFP per definir quines qüestions seran tractades en aquesta trobada amb la Federació.

Entre els assumptes del nou conveni que es volen negociar figuren els 600 milions de pessetes que s'entreguen a la Federació Espanyola en concepte d'arbitratge, la petició d'una compensació econòmica per cedir jugadors a la selecció i la composició del Comitè d'Apel·lació, el tercer membre del qual havia de ser consensuat i, per manca d'acord, va ser designat pel Consell Superior.

El Consell Executiu també va accedir al canvi de fitxa sol·licitat pel Reial Madrid, que substitueix el bosni Elvir Balic, lesionat pel que resta de temporada, pel iugoslau Perica Ognjenovic.

Així mateix, també va tractar les queixes dels clubs de Segona Divisió sobre la cessió de drets audiovisuals, ja que aquests consideren que la LFP manté un deute amb ells.