Outcharov: «No ha estat massa difícil guanyar»

Els ciclistes espanyols, grans protagonistes als Màsters de 30 i 40, contents amb la seva actuació

TW
0

La primera jornada de la Setmana Internacional Illes Balears de Ciclisme Màsters deixà com a fets més destacats les victòries d'Outcharov i Castan, i el gran paper dels ciclistes espanyols a la prova dels Màsters 30 i 40.

Vassili Outcharov, el guanyador de Màsters 50 i 60, deia que «no ha estat massa difícil, malgrat que ja feia dos anys que no entrenava, per culpa d'un accident. Si hagués pogut entrenar, ho hauria fet encara millor».

De la seva banda, el mallorquí Fermín De Andrés, que l'any passat va ser segon a la Challenge Volta a Mallorca, ahir no acabà molt amunt a la classificació. Una de les raons és perquè «els estrangers col·laboren molt entre ells, i si anam nosaltres amb ells a una escapada, no volen passar el relleu, i si se'n van ells tots sols, s'ajuden i ja no hi ha manera d'agafar-los». Malgrat aquest contratemps, De Andrés està confiat en les seves possibilitats per revalidar aquest lloc: «Jo, de moment, ho veig bé: ara bé, el que hem de fer és córrer i fer-ho bé».

Pel que fa a la brillant actuació espanyola als Màsters 30 i 40, Gerardo Pérez, que ja quedà segon l'any passat, ahir tornà a tenir una gran actuació, però no pogué amb Castan. Pérez estava entre satisfet i insatisfet pel segon lloc: «Estic content amb el segon lloc, ja que hi havia molta qualitat en els participants, però quan es té tan a prop la victòria, et deixa un mal gust de boca».