TW
0
C. D'INCA 92
HUELVA 90

CIUTAT D'INCA: Chambers (14), Roure (9), Yañez (23), Monclova (20), Rubchenko (16) -cinc inicial-, Jesús García, Merino (8) i Gonzalo Fernández (2).
25/33 tirs lliures, 26/44 lançaments de dos punts, 5/14 de tres punts, 24 rebots (6 ofensius), 10 asistencies, 9 pilotes perdudes i 22 faltes personals comeses. Eliminat: Rubchenko (min. 39).
CIUDAD DE HUELVA: Hidalgo (28), Pineda (6), Vílchez (16), Buie (7), Moore (21) -cinc inicial-, Montaner, Pozo (5), Pérez (6) i Llamas (1).
18/20 tirs lliures, 24/39 llançaments de dos punts, 8/24 de tres punts, 17 rebots (5 ofensius), cap assistència, 11 pilotes perdudes. Sense eliminats.
MARCADOR: 13-7, 25-23 (primer quart), 37-35, 47-41 (mitja part), 56-48, 67-56 (tercer quart), 73-65 i 92-90 (resultat final).
ÀRBITRES: el madrileny Mínguez i l'andalús Miranda. Regular el principal i fluix l'auxiliar.
INCIDÈNCIES: Uns 2.100 espectadors en el Palau d'Esports d'Inca que sempre animaren el Bàsquet Inca, sobretot les Bèsties Negres.

Rafa Monclova rubrica la victòria local, entrant en el darrer segon a la botella i aconseguint, gairebé en el darrer segon una victòria que els homes de Paco Olmos tenien més que merescuda.

El Ciutat d'Inca dominà gairebé sempre en el marcador i els andalusos equilibraren el marcador, quan només faltaven dotze segons per acabar el temps reglamentari. Les errades arbitrals, sobretot de l'auxiliar andalús, Fernando Miranda, desconcentaren al cinc local, perdent en els darrers tres minuts un avantatge de nou punts (77-68). Els mallorquins es varen deixar influir pel joc ràpid del conjunt visitant, sense intentar practicar un bàsquet-control per forçar faltes del Ciudad de Huelva, que sumà 25 punts en els darrers cinc minuts de joc.

El públic gaudí i va veure dos sistemes de joc completament diferents. Paco Olmos tenia confiança en el seu cinc inicial i no realitzà canvis fins al minut 19. I William McCommon apostà per una rotació constant.

El segon temps comença amb Monclova, assegut a la banqueta, amb tres faltes personals. Però Jesús García demostrà que es pot confiar en ell i els inquers augmentaren la diferència de sis punts, final del segon quart, fins a 13 punts (70-58). Tot indicava un triomf fàcil. Peró les errades arbitrals i l'esprint dels jugadors visitants gairebé forçaren una pròrroga. L'escorta Hidalgo i l'americà Moore es convertiren en un mal somni per als illencs, on destacaren, una altra vegada, Yáñez i Monclova, juntament amb els dos jugadors estrangers, Chambers i Rubchenko.