Comitè Competició
A Regional Preferent, un partit de suspensió a Víctor Jiménez (Independent) per menysprear l'àrbitre i a David Berro (Independent), José Perea (Recreatiu La Victòria) i Miquel Reynés (Alcúdia) per doble amonestació. A Primera Regional, tres partits a José Salas (Port de Pollença per agressió. Un partit a Gabriel Mas (Santa Eugènia) i Benet Capó (Alaró) per doble amonestació. A Segona Regional, un partit a Raúl Torres (Rotlet Molinar), Llorenç Marc (Campanet), Daniel Roman (Pla de na Tesa) i Llorenç Rotger i Mateu Oliver (Sant Jordi) per doble amonestació. A Tercera Regional, cinc partits a José Socias (Alcúdia) per insults a l'àrbitre. Així mateix, es decidí, respecte al partit entre el Sóller i l'Ariany, donar els tres punts al conjunt local pel resultat de tres gols a zero per incompareixença dels visitants.
Toni Planas
Jugador del Montaura de Mancor de la Vall que avui dissabte ajudarà a pujar els escalons de l'altar major de l'església parroquial d'Inca a la seva encantadora al·lota, Maite Herrera. L'entrenador local Miquel Mayorga notarà a faltar la col·laboració d'aquest petit, però positiu lateral, almanco durant unes quantes setmanes. Fa uns dies convidà tots els seus companys de plantilla, cos tècnic i el president Joan Moyà a un sopar d'acomiadament de la seva fins ara vida de fadrí. Molts d'anys.
Ferrioler-Cardassar
A les desset hores d'avui, al camp de Son Ferriol, tindrà lloc una interessant confrontació entre el Ferrioler i el Cardassar. El rival de Sant Llorenç es troba situat momentàniament en una zona de màxima tranquil·litat a la taula de la classificació general, mentre que el seu amfitrió ocupa el lloc de coer. En tot cas, es noten ja efectes d'urgent milloria. Puigserver Trobat serà l'encarregat de dirigir el partit.
Atlètic Balears-Alaior
Segon partit a camp propi que de manera consecutiva es disputarà a Son Ferriol. Serà avui capvespre una vegada hagi finalitzat el partit que hauran de disputar Ferrioler i Cardassar. Podem garantir que difícilment es trobarà el conjunt de Los Pinos amb tantes possibilitats de donar un disgust al seu amfitrió. En primer lloc, pel disgust encara no assimilat que suposà la derrota de dissabte passat a Santa Ponça. I en segon lloc, per les moltes baixes que han convertit la plantilla en un autèntic hospital. A les ja conegudes de Llisto, David Quetglas, Vasco, Isern i Calleja s'hi ha d'afegir el davanter Zamorano, víctima d'una lesió de lligaments en el transcurs d'una sessió de preparació realitzada en el transcurs de la setmana. Baixes que ja comencen a preocupar en gran mesura al tècnic Miquel Crespí, que té molts maldecaps per conjuntar una alineació idònia per oferir una rèplica al rival menorquí. El partit començarà a les 19.00 hores al camp de Son Ferriol i serà dirigit per Pérez Galera.
Lliga d'Honor
El Platges rep diumenge s'Horta des de les 12.00 hores del migdia.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.