El Madrid obre la jornada a Màlaga

Barcelona i València també juguen els seus partits avui vespre

TW
0

La quinta jornada de Primera Divisió comença avui amb els tres partits que disputen els equips que juguen la Lliga de Campions, més el Reial Societat-Celta de Vigo. El Barcelona, després de la seva exhibició a la Lliga de Campions davant la Fiorentina, intentarà treure profit del mal rendiment del Betis (una victòria en quatre partits) per recuperar el liderat de la primera divisió i, a la vegada, despenjar al Reial Madrid, a qui només treu un punt d'avantatge.

L'equip madridista juga avui a les 19 hores contra el Màlaga a La Rosaleda. Allà es trobarà molts d'exmadridistes, com Contreras, Rojas o Sanz. El Reial Madrid tindrà la baixa d'Anelka, amb un esquinc de genoll, Redondo, sancionat, i Geremi, per la mort de la seva mare. També són dubtes Raúl, amb febre, i Hierro, que surt d'una lesió. Davant aquest panorama, Toschack posarà al mig camp a Helguera i Guti, i jugarà només amb Morientes en punta.

Mentre, el València de Cúper, molt ferm a Europa però amb 0 punts a la lliga, cercarà la primera victòria a Mestalla davant un Valladolid. El conjunt valencià tindrà la baixa de Cañizares, lesionat per, almenys, dos mesos. El Valladolid arriba amenaçant, després de l'exhibició la setmana passada de Rodrigo i Congo, els dos jugadors del Reial Madrid cedits al conjunt castellà.

A altre partit destacat de la jornada, però que ja es jugarà demà diumenge, l'Atlètic de Madrid intentarà, després d'aconseguir el seu primer punt a Saragossa, lograr la seva primera victòria a la lliga, davant un Racing de Santander que ja ha guanyat als dos partits que ha disputat lluny de El Sardinero.