Toshack cerca l'èxit sense Hierro i Raúl

El Madrid s'enfronta avui vespre al Molde, l'equip que eliminà el Mallorca de la Lliga de Campions

TW
0

John Toshack, tècnic del Reial Madrid, cercarà avui el primer triomf de la temporada a la Lliga de Campions, un alè que proporcioni calma després d'una ratxa d'empats, i en una nit en què no hi seran ni Fernando Hierro ni Raúl, tots dos lesionats. Avui es plasmarà ja la primera conseqüència de la intensitat del calendari. Comencen a caure del cartell fins i tot jugadors que semblaven incombustibles, com Raúl, a causa de les lesions. I és que les dades espanten qualsevol.

Raúl ha disputat ja 16 partits, quan la competició encara no ha complit ni tan sols un mes. No li agrada perdre's cap matx de Copa d'Europa, però la lesió de dissabte davant el Deportivo li ha passat factura. I Toshack s'estima més no arriscar-se i donar-li descans.

A més de Hierro i Raúl, Bodo Illgner continua amb molèsties a l'abductor de la cama esquerra i torna a perdre's una altra cita europea.
Iker Casillas agafa de nou el mànec sota els pals. Comença Iker a viure la realitat del futbol. Molta de gent ni li perdona ja la seva joventut. L'al·lot ha madurat en menys d'un mes i sap que avui ha d'estar concentrat al cent per cent.

Toshack debuta al Bernabéu sense Hierro, l'eix de l'equip. El gal·lès espera que avui no s'accentuïn els problemes que es produïren a Atenes quan, amb la marxa del defensa malagueny, la defensa quedà en mans de Julio César i Geremi, circumstància que aprofità l'Olympiakos per agafar ànim en la recta final del partit.

Brakstad, de la seva banda, és rotund. Els seus malsons són Roberto Carlos, Savio i McManaman. El Molde manté el dubte del seu central Fostervold, amb la grip. És el Molde FK una fàbrica de futbolistes que generalment acaben aterrant en el futbol anglès.