TW
0

John Benjamin Toshack, tècnic del Reial Madrid, continuarà treballant amb la meitat d'efectius de la seva plantilla a l'espera del retorn dels internacionals, que suposen el setanta per cent dels titulars.

Ahir, el grup de jugadors es dedicà majoritariament a afinar la punteria i la tècnica individual.
Fins demà dijous no començaran a arribar els jugadors internacionals que el Reial Madrid té repartits per mig món, però no serà fins a divendres quan l'entrenador gal·lès podrà efectuar el primer entrenament en condicions, i pensant en el partit lliguer de diumenge contra l'Athlètic de Bilbao.

Després de tornar a Madrid, dilluns al matí podrà efectuar una mínima sessió de recuperació i a primeres hores de l'horabaixa emprendrà viatge a Grècia per enfrontar-se dimecres, dia 15 de setembre, amb l'Olympiakos en el primer partit de la Lliga de Campions.

A l'espera de poder comptar amb tots els seus efectius, el tècnic del Reial Madrid treballa distints aspectes del joc amb els quinze jugadors que té en aquests moments i ahir tocà afinar la punteria amb tirs a porta des de distintes posicions, al mateix temps que els jugadors exercitaven la tècnica individual amb control de pilota, centrades llargues i rematades.