El Mallorca B no passa de l'empat a un amb el Premià

El filial mallorquinista va evidenciar algunes mancances

TW
0
MALLORCA B 1
PREMIÀ 1

MALLORCA B: Oliveira (1), Buades (1), Rubiales (1), Raúl Valencia (2), Cámara (2), Romerito (1), Novo (2), Jonathan (1), Da Mota (1), Cordero (1) i Jesus (1).
Vinuesa (1) substituí Cordero al minut 52; Carlos (1) a Jesús, al 60; i Chando (2) a Da Mota, al 67.
PREMIÀ: Mora (1), Miguel (1), M.García (1), José (2), Jiménez (1), Arjona (1), Bartres (1), Puchi (2), Javi (1), Aldrich (2) i Pepito (1).
Magdaleno (1) substituí Arjona al minut 52; Artigas (1) a Pepito al minut 71, i Delmas (-) a Miguel al minut 83.
ÀRBITRE: García Pulido (1). Mostrà targetes a Rubiales, Raúl Valencia i Vinuesa, del Mallorca B, i a M. Garcia, Jiménez, Arjona i Puchi, del Premià.
GOLS:
0-1: minut 11, Pepito.
1-1: minut 50, Novo (p).

El Mallorca B no va començar amb bon peu la seva tornada a la Segona B, després d'empatar ahir a un gol al Lluís Sitjar davant el Premià, equip que és nou a la categoria procedent de Tercera.

El conjunt entrenat per Juan Ramón López dominà el seu rival durant gairabé tot el partit, però evidencià mancances que haurà de solucionar el més aviat possible. La primera d'aquestes, materialitzar algunes de les ocasions de gol que crea.

El Mallorca B sortí al camp amb un 4-4-2, amb un rombe al mig del camp, a imatge de l'esquema habitual que utilitza el primer equip (excepte ahir a Vallecas).

Per la seva banda, el Premià sortí amb un 3-5-2, amb dos carrilers que basculaven entre la defensa i el mig del camp. Es trobà molt aviat amb el 0-1, i per això es varen centrar més en la defensa.

El conjunt mallorquí va sortir amb ganes d'agradar i d'arribar l'abans possible a la porteria. De fet, al primer minut de joc, l'àrbitre es va empassar un penal sobre Jesús.

El Mallorca continuà dominant fins que, als 11 minuts de joc, el Premià s'apropà per primera vegada a la porteria d'Oliveira. I marcà, gràcies a una bona combinació entre els jugadors del club català, amb una bona passada final d'Aldrich que propicià el frec a frec de Pepito amb el porter mallorquinista, que el jugador del Premià no desaprofità.

Amb el 0-1, els jugadors de Juan Ramón López intensificaren el seu domini i crearen alguna ocasió, però mostraren descoordinació i falta d'enteniment entre els seus homes, mancances que se suposa que se solucionaran a mesura que vénguin els partits.

Per culpa d'aquesta falta de concordànça, es varen perdre algunes pilotes perilloses, que propiciaren tres contratacs del Premià, que per ben poc no acabaren en gol.

A la segona part, als cinc minuts empatà el Mallorca B gràcies a un penal comès per Arjona sobre Jonathan, i que Novo transformà.
El Premià, aleshores, acusà la seva pitjor forma física i falta d'adaptació a un camp com el Lluís Sitjar (més ample que el seu, i amb gespa natural). El conjunt català es tancà el més a prop possible de la seva porteria i es dedicà a aguantar com podien les envestides dels mallorquinistes.

Malgrat l'aplastant domini, no es creaven gaire ocasions, fins que sortí Chando, que en creà tres ell tot sol. Aquest fet animà la resta dels seus companys, però va ser voler i no poder, davant la nodrida defensa del Premià.

Fins al final del partit, el panorama no canvià, amb el Mallorca B atacant, amb alguna ocasió de gol, però amb un Premià tancat i que es defensava molt bé.

En definitiva, mal començament de lliga per al Reial Mallorca B, que haurà de millorar molts aspectes del seu joc per caminar sense problemes en una categoria tan difícil com aquesta Segona Divisió B.