Moyà perd a quarts davant Haas

El mallorquí, cap de sèrie número 2, caigué per 7-6 i 7-5

TW
0

El tennista mallorquí Carlos Moyà, cap de sèrie número 2, va caure eliminat ahir als quarts de final del Torneig d'Hamburg, en perdre amb l'alemany Tommy Haas per 7-6 i 7-5. Moyà començà el partit jugant bé, i dugué la iniciativa del joc en els primers compassos del matx, però el seu tennis va anar de més a menys, i acabà perdent.

Al primer set, el tennista mallorquí arribà a guanyar per 5 jocs a 3, però va tudar aquest avantatge davant Haas, qui, gràcies al suport del públic, es va anar creixent davant les dificultats que li plantejava Moyà. Així, l'alemany, cap de sèrie número 7 del Torneig, va aconseguir igualar el partit, i forçà el «tie break», que guanyà per 7-3, amb la qual cosa es feia amb el primer set.

A la segona mànega, Moyà disposà de dues pilotes de «break» per posar-se amb un 2-0 a favor al marcador, però les va desaprofitar davant el bon servei del tennista alemany. Ambdós jugadors van mantenir el seu servei fins al 5-5, moment en què Haas aconseguí un «break» i, posteriorment, amb el seu servei, es va fer amb el set per 7-5, i amb el pas a les semifinals del Torneig, dotat amb 1'04 milions de dòlars.

D'altra banda, el tennista català Àlex Corretja, cap de sèrie número 5 del torneig, aconseguí passar a les semifinals, en guanyar el nord-americà Vincent Spadea en tres sets, 1-6, 6-3 i 6-2. Després d'un començament molt fluix, Corretja reaccionà molt bé i guanyà els dos següents sets amb facilitat. Ara, el seu rival a semifinals serà Tommy Haas.