La final de futbol Espanya-Itàlia es juga avui al Lluís Sitjar

Espanya i Itàlia s'enfronten a partir de les 21.30 hores i l'entrada és gratuïta

TW
0

La final de la competició de futbol de la Universíada entre Espanya i Itàlia es jugarà avui a les 21.30 hores a l'estadi Lluís Sitjar. L'entrada serà gratuïta i el partit serà retransmès en directe per La 2. Així ho va comunicar ahir capvespre Fernando Giménez, president de la Comissió Executiva de la Fundació Universíada. «Hem arribat a un acord entre l'equip espanyol i l'italià perquè la final de futbol de la Universíada es faci a l'estadi Lluís Sitjar... Es jugarà a les 21.30 hores i la intenció és que es retransmeti en directe per La 2... Televisió Espanyola està muntant tot l'operatiu per poder retransmetre el partit en directe...», explicà Giménez.

El president de l'Executiva va destacar també l'excel·lent predisposició tant de la FISU com de l'equip italià. «Tant la FISU com el conjunt italià "era necessari saber si tenien les botes necessàries per poder jugar damunt d'herba natural" hi han mostrat una excel·lent predisposició... Totes les parts implicades hi han donat el corresponent vistiplau», comentà Giménez.

Així mateix, el president de l'Executiva comentà que el Reial Mallorca no havia posat el mínim problema perquè s'empràs l'estadi Lluís Sitjar. «No hi han posat la mínima dificultat. Com si fos propietat de la Universíada, ens han dit els responsables del Mallorca», explicà Giménez.