Gran victòria d'Àlex Crivillé a Donington Park

L'italià Rossi guanyà en els 250 cc i el japonès Azuma en els 125

TW
0

Àlex Crivillé va aconseguir ahir la seva cinquena victòria de la temporada en la categoria de 500 cc en imposar-se, en el Gran Premi de Gran Bretanya, als japonesos Okada i Harada.

Crivillé va fer una mala sortida però aviat va recuperar posicions i es va situar en els primers llocs. El pilot català va haver de contenir els atacs d'Okada en la darrera volta per aconseguir el triomf en el seu 100 Gran Premi en 500 cc.

Ningú no podrà dir que en l'escuderia HRC (Honda Racing Corporation) existeixen ordres d'equip, ja que ahir es va veure clarament i fins al darrer revolt que el japonès Okada, el seu company d'equip, va fer tot el possible per sumar la seva segona victòria consecutiva, però aquesta vegada el sòlid líder de la classificació provisional de la cilindrada no s'ho va permetre, amb mestria i saber estar i després de jugar-se tots dos la seva darrera carta en la forquilla coneguda com «Melbourne Harpen», un revolt on Checa havia caigut amb anterioritat.

Després d'aquest resultat, Crivillé continua liderant el mundial amb 154 punts, davant els 113 d'Okada.
D'altra banda, el pilot italià d'Aprilia Valentino Rossi va aconseguir la seva quarta victòria de la temporada en els 250 cc en imposar-se al seu compatriota Loris Capirossi i al japonès Nakano, en una correguda que va haver de ser interrompuda per la pluja.