El Mallorca perd contra la Lazio (1-2) en una final intensa
El txec Nedved marcà el gol que donava el títol europeu al conjunt italià quan faltaven tan sols deu minuts per acabar el partit
1MALLORCA: Roa (2), Olaizola (2), Marcelino (2), Siviero (2), Miquel Soler (2), Engonga (2), Lauren (2), Ibagaza (2), Stankovic (1), Dani (3) i Biagini (1).
Paunovic (1) substituí Biagini en el minut 73.
2LAZIO: Marchegiani (1) Favalli (1), Mihajlovic (2), Nesta (2), Pancaro (1), Almeyda (1), Mancini (1), Stankovic (1), Nedved (2), Salas (1) i Vieri (3).
Concençao (1) substituí Stankovic en el minut 55, Lombardo (-) entrà per Nedved en el minut 84 i Couto (-) suplí Mancini en el minut 91.
ÀRBITRE: Gunter Bednkö (Austria) (2). Amonestà amb targeta groga Mihajlovic (m.22), Vieri (m.38), Siviero (m.54), Marchegiani (m.92). Tengué una bona actuació en línies generals, un arbitratge europeu, permissiu i tolerant, donat sempre prioritat a l'espectacle.
GOLS:
0-1: minut 7, Vieri remata de cap.
1-1: minut 11, Dani aprofita una centrada d'Stankovic.
1-2: minut 81, Nedved, de fort xut des de fora de l'àrea.
INCIDÈNCIES: L'estadi de Villa Park registrà una gran entrada. Camp en bones condicions, per ventura excessivament ràpid. Més de sis mil mallorquinistes, situats al fons nord, no deixaren d'animar el seu equip i plantaren cara a un contingent nombrosíssim d'italians. Al final, tothom es va haver de rendir davant els guanyadors. Els afeccionats mallorquinistes, desilusionats, cansats i muts abandonaren el camp, mentre els italians festejaven el seu primer títol.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.