I mentrestant, l'Atlètic de Madrid

El Mallorca visita el Calderón enmig dels rumors de la marxa de Cúper al València

Paunovic i Biagini s'enfrontaran «al que l'any passat era el seu equip. | T.M.

TW
0

Tot i que per si tot sol un partit al Vicente Calderón contra l'Atlètic de Madrid és noticia a bastament com per no saber de res més, el partit que disputarà el Mallorca a l'estadi madrileny avui capvespre (18.00 hores), ha quedat aquests dies en un segon plànol a causa dels rumors més que fonamentats segons la majoria, de la marxa de Cúper al València. Fins i tot els jugadors s'han vist «obligats» aquesta setmana a parlar més sobre el seu actual entrenador que no del que serà el seu rival esportiu avui capvespre. Això no obstant, el tècnic ja deixà clar que en aquest moment tan sols s'ha de pensar en l'Atlètic de Madrid, un equip que li posarà les coses molt complicades.

Per intentar sumar la seva quarta victòria consecutiva davant el club de Jesús Gil, Cúper convocà 17 homes en una llista que formen Roa, César Gálvez, Olaizola, Siviero, Marcelino, Miquel Soler, Lauren, Engonga, Paunovic, Ibagaza, Biagini, Dani, Ariel López, Fernando Niño, Paco Soler, Stankovic i Carreras. Quedaren a Palma a més a més de Paco Sanz, Carlitos, Arpón i Mauricio Pineda, aquest darrer per causes físiques, ja que encara no s'ha recuperat de la lesió al peu que ja el deixà fora del partit de diumenge passat a Vitòria, mentre que els altres dos són per raons tècniques.

El tècnic mallorquinista té bones vibracions respecte a aquest partit, ja que ha observat als seus jugadors tan motivats com es pot esperar a les hores prèvies a un partit d'aquesta importància. A més a més, destacà la importància que tenen els punts que hi ha en joc, tant per al seu conjunt com per al de Carlos Aguiar. Cúper compta per victòries els seus enfrontaments amb l'Atlètic de Madrid, ja que els derrotà clarament a les tres anteriors edicions.