TW
0

El Caja San Fernando Sevilla està perdent força en la fase final de la lliga regular i encaixà ahir a casa una inesperada derrota contra l'Unicaja Màlaga per 78 a 81.

El Reial Madrid, amb una defensa zonal ordenada, no deixà cap opció al Cáceres que va veure com els homes de Clifford Luyk guanyaren fora per 70 a 80.

Tampoc el Barça no deixà notar l'esforç realitzat en les competicions europees i aconseguí un resultat d'escàndol a Torrelavega, derrotant el Caja Cantàbria per 64 a 100. El Covirán Granada manté encara esperances després de batre el Gran Canària per 69 a 65.

Tot el contrari que el Recreativos Orenes de Múrcia que continua sense aixecar el cap. El Fuenlabrada superà sense problemes el cinc murcià a domicili per 82 a 95.

El Reial Madrid manté dos punts d'avantatge damunt el Barça, mentre el Caja San Fernando i l'Unicaja estan a tres. El cinquè, Adecco Estudiants està a quatre punts dels tercers.

El Múrcia només ha sumat tres victòries en els vint-i-sis partits disputats i està practicament amb un peu fora de l'ACB.
Més opcions té el Covirán que està a dos punts del trio, format per Fórum Valladolid, Gran Canària i Caja Cantàbria. Encara falten vuit jornades per disputar en aquesta lliga regular.