Futbol Insular

TW
0

La veritat és que els fidels incondicionals de l'històric conjunt blanc-i-blau es desplaçaran a l'estadi amb la mosca darrere l'orella. En mal moment arriba aquest semidecisiu partit pel que fa al quadre de Miquel Crespí. Malgrat la potencialitat del rival contra el qual es competirà, res no està decidit ja que seran onze contra onze, anivellant amb el seu esforç la diferència quant a qualitat per part de molts efectius semijoves del conjunt amfitrió. Per ningú no és un secret el moment delicat que travessa la plantilla que sota la seva responsabilitat «conviu» l'experimentat tècnic, que per alguns ja comença a ser quëstionat. Els que no hem fallat cap partit dels disputats a l'Estadi Balear des que s'inicià el campionat som conscients de que feia molt de temps que no havia comptat el conjunt blanc-i-blau amb un tècnic de tanta vàlua, a qui ningú no li pot negar haver convertit jugadors de la modesta regional en titulars indiscutibles en qualsevol conjunt de Tercera Divisió. Una feina ingrata en moltes ocasions. És la veritat. Malgrat tants inconvenients, en el seu interior, els jugadors accepten i agraeixen l'esforç del seu tècnic, per molts de crits i renous que hagin d'aguantar tant en el decurs del partit com igualment en les sessions de preparació. El caràcter guanyador de l'esmentat tècnic és molt difícil que el facin rectificar. Per aquest motiu, no faltaran els crits que avui horabaixa, de bon segur, els etzibarà, encaminats a aconseguir els tres punts que tant valor tendrien amb vista al futur. Partit que començarà a les cinc sota l'arbitratge del col·legiat Moreno Campos.

Lliga d'Honor  

A les sis de l'horabaixa d'ahir dissabte aixecà el vol aeri cap a Barcelona l'expedició juvenil del Reial Mallorca, que avui matí, a partir de les deu, s'haurà d'enfrontar al conjunt blaugrana en un partit totalment compromès atesa la vàlua que tenen els punts que s'atorgaran al guanyador cap a la decisió final del campionat. Viatjaren, juntament amb l'entrenador i el delegat Toni Calafell, els següents jugadors: Marcos, Paco, Òscar, Albert, Amate, Pubi, Sergio, Juanjo, Toni, Benjamín, Robles, Arnau, Lluís, Calero, Chando, Peñaranda i José. Molta sort.

Futbol femení  

Continuaren disputant-se a Sanlúcar de Barrameda els diferents partits corresponents al campionat d'Espanya femení. De bon matí, ahir dissabte, s'enfrontaren Balears i Castella i Lleó en un partit que finalitzà amb empat a un gol. Marcaren primer els castellans en el minut 50, però cinc minuts després, Maria Cladera aconseguí la igualació. Resultat que ja no es va moure fins arribar al final. A la tanda de penals corresponent, Balears s'imposà per quatre gols a tres. Avui matí es disputarà el darrer partit entre Andalusia i Castella i Lleó. Del seu resultat dependrà la classificació de les nostres intrèpides jugadores, que ahir a darrera hora de la nit tornaren a la nostra illa.