TW
0

El Mallorca B visita avui, a partir de les 17.00 hores, l'Hèrcules d'Alacant, un rival directe a la lluita per la permanència.
L'equip de Periko Alonso es troba en el 18è lloc de la taula classificatòria amb denou punts, a vuit de diferència del filial mallorquinista, que és 14è. L'equip de Nando Pons visita el Rico Pérez en un bon moment de forma després de tres jornades sense conèixer la derrota i havent fugit de la zona perillosa del descens directe. Aquest matx davant l'Hèrcules, corresponent a la 21a jornada de Segona Divisió A, es presenta com a molt important pels vermellencs, ja que una nova victòria els podria allunyar quasi definitivament de la intranquil·litat i el nerviosisme.

El tècnic mallorquí, Nando Pons, ha desplaçat devuit jugadors a Alacant, ja que viatja amb quatre homes tocats, Potenzoni, Braña, Ramón i Diego Tristán "que torna a una convocatòria després de la seva lesió a l'espatla", i amb la incògnita de si podrà comptar finalment amb Fernando Ortiz, darrer reforç del Mallorca B però que encara no ha rebut el transfer internacional per poder disputar partit. D'aquesta manera, Pons encara no té decidit quin serà l'onze que posarà en pràctica avui, encara que sembla que no diferirà del següent: Leo Franco, Vaqueriza, Porto, Potenzoni, Ivo, Sastre, Maldonado, Braña, Cámara, Luque i Diego. La gran novetat d'aquest Mallorca B serà sens cap dubte la tornada de la parella Luque-Diego, després de moltes jornades inèdita.