Les vacances del futbol

La Lliga començà diumenge la clàssica aturada de Nadal que els jugadors aprofiten de diferent manera

TW
0

El parèntesi nadalenc de la Lliga ha paralitzat l'activitat de tots els equips de Primera, la majoria dels quals reprendran la feina dia 28 de desembre, tot i que algunes concentracions en estacions hivernals, els partits amistosos de les seleccions autonòmiques i nacionals i diversos actes socials reduiran el descans dels futbolistes.

El Barcelona, amb la tranquil·litat de la victòria a Valladolid, marxà de vacances després de l'entrenament de dilluns, de la visita a l'hospital Sant Joan de Déu i del tradicional dinar de la plantilla i de la directiva. Llevat dels cinc jugadors que participaren ahir en el partit entre Catalunya i Nigèria, la resta es desplaçà als seus llocs d'origen, fins i tot Van Gaal.

El Mallorca acabarà les ben merescudes vacances el 28 de desembre, tot i que Héctor Cúper, igual que els seus companys sud-americans, s'estimarien més brindar pel seu lideratge a la capital balear i no en els seus respectius països natals.

L'Espanyol de Barcelona, amb tres representants a la selecció catalana, tancarà el seu període de descans el pròxim dilluns, dos dies abans de la visita que té programada a l'Hospitalet de Can Ruti, tot i que alguns dels seus jugadors, com ara el cas del mexicà Germán Villa, només ha partit cap al seu país amb el bitllet d'anada, ja que podria concretar en breu el seu fitxatge per l'equip de l'Amèrica de Mèxic.

Pel que fa al València, els seus jugadors han rebut vacances fins a diumenge sense haver d'emportar-se feina a casa, encara que el metge del club, Jorge Candel, els ha recomanat que vagin molt alerta amb el marisc i els menjars d'entre hores, alhora que els ha aconsellat que juguin a tennis o a frontó com a alternativa a la vida sedentària de Nadal.