Més «Fortí» que mai

El Mallorca es manté invicte en el Lluís Sitjar, on després de set partits només ha encaixat un gol

El Lluís Sitjar és de moment un camp inassolible.

TW
0

Més que mai, el Lluís Sitjar és, ara per ara, «es Fortí». Set han estat els equips que ja han visitat l'estadi de la plaça de Barcelona, i cap d'ells ha aconseguit derrotar el Reial Mallorca. A més, tan sols l'Alabès i concretament el davanter Canabal ha aconseguit fer-li un gol al Mallorca a casa seva.

A ningú no se li escapa que el més important és assegurar els punts a casa i després intentar recollir qualque cosa a fora. Aquest és, per a futbolistes, entrenador i directius de la majoria de clubs, el millor camí per fer a la Lliga i més tard recollir els fruits. Però fins ara a la Lliga tan sols quatre equips es mantenen invictes al seu camp. Celta, Deportivo de La Corunya, Atlètic de Madrid i Reial Mallorca.

Però entre aquests quatre equips, destaca el cas del conjunt mallorquí, ja que mentre que el Celta ha encaixat cinc gols, el Deportivo altres cinc i l'Atlètic de Madrid tres, el Reial Mallorca només ha hagut de recollir la pilota del fons de la porteria en una sola ocasió.