TW
0

Personalment, estic cansat de sentir Héctor Cúper dient que l'objectiu és arribar als quaranta-cinc punts i assegurar-se així la permanència.

Personalment, estic cansat d'escoltar Guillem Reynés que l'objectiu del Reial mallorca és consolidar-se a la màxima categoria del futbol espanyol.

Personalment, i malgrat que tenc present que fa dos anys el Mallorca deambulava per la Segona Divisió, estic cansat de no escoltar a ningú que em faci sentir orgullós de l'equip.

Personalment, m'agradaria escoltar Antonio Asensio "és l'únic que alguna vegada ho ha donat a entendre" dient clarament que la permanència està molt bé, però que ja es pot començar a pensar en jugar la Lliga de Campions.

Personalment, m'agradaria veure un Mallorca lluitant clarament per estar entre els millors d'Europa.
Ara bé, també és cert que el que no vull, de cap de les maneres, és tornar a patir la dura i difícil Segona Divisió. El Mallorca, gràcies a Cúper, està capacitat per alguna cosa més que aconseguir la permanència. Em poden ben creure: ja estic fins als nassos de la falta d'ambició, almanco dialèctica.