TW
0

Ropero Mir Llinatges d'aquest incompetent col·legiat arbitral que diumenge passat va culminar la seva desafortunada actuació amb una injustícia que ni ell mateix en aquests moments "n'estam segurs" ha acabat de calibrar. Ens referim a la doble amonestació que va patir el davanter de l'At. Balears Andreu Llisto, que va dur com a conseqüència haver d'abandonar el terreny de joc. Sanció exagerada que varen poder presenciar tots els assistents, tant els fidels a un colors com els altres. Una mesura que sense que ell se n'assabentàs, ha acabat amb una trajectòria esportiva fenomenal, ja que si no anem equivocats és la primera vegada en la seva ja dilatada vida futbolísitca que Andreu és expulsat d'un camp de joc. I alerta que ja ha plogut molt des que aquest valuós jugadors, aviciat per tota l'afició blanc-i-blava, ha patit greuge a l'honor que havia de mantenir en els terrenys de jocs. Malgrat aquesta circumstància, arribà a l'Estadi aquest incompetent col·legiat i de manera totalment immerescuda va acabar amb un cicle esportiu que pocs són els jugadors que en poden presumir. I Andreu Llisto era un d'aquests.

Copa President Serà demà passat dijous quan correspongui disputar-se el partit de tornada de la Copa President Reial Federació. Partit que començarà amb un avantatge molt important per a l'amfitrió, atès que la UE Poblera va aconseguir soprendre l'Estadi Balear guanyant-lo per u a dos. I els gols aconseguits en camp contrari pesen molt en aquesta competició. Matx que començarà a les vuit i mitja del vespre sota l'arbitratge del col·legiat Tomeu Munar Gelabert.

Àrbitres Tercera Molta activitat aquest imminent cap de setmana, ja que tant a Tercera Divisió com també a Regional Preferent, es disputaran partits el dissabte, diumenge i proper dimarts dia 8, festa de la Concepció. Els col·legiats nomenats per dirigir els partits de Tercera seran els següents: Campos-Santa Eulàlia (Juan Albiol González), Manacor-Sporting (Ferrer Paredes), Binissalem-Constància (Arenas Cuesta), Eivissa-Ferrioler (Daza Blanco), Soledat-Platges (Bastida Garcia), Pollença-UE Poblera (Garcia Vaquero), Vilafranca-Gènova (J. Caballero Alvarez), Arenal-Andratx (Duarte Ramírez) i Alaior-Ciutadella (Martorell Coll). En aquesta ocasió l'At. Balears descansarà.

Regional Preferent Igualment s'originarà trull a Regional Preferent. Partits assenyalats pel diumenge dia 6 i dimarts dia 8. El pròxim diumenge, els partits seran els següents: Alcúdia-Cardassar (M. Lladó Grau), Penya Arrabal-Calvià (Munar Gelabert), Port de Sóller-Espanya (Mayol Bonet), Peguera-Montaura (Penya Molina), Ferrioler-Santa Ponsa (Pérez Galera), La Victòria-La Unió (Serrano Pérez), Casa Miss-Santany (O. Albiol González), Son Roca-Esporles (Guardiol Rotger), Independet-Sóller (Pérez Diez) i Felanitx-Montuïti (Molina Campuzano).