El Barcelona tornà a negociar ahir amb l'Ajax

TW
0

El Barcelona i l'Ajax repregueren ahir a Amsterdam les negociacions iniciades fa uns mesos per concretar el fitxatge dels germans de Boer, Frank i Ronald, a l'entitat barcelonista, fet que no es produirà fins la temporada pròxima (1999-2000), segons explicà ahir el vicepresident blaugrana Joan Gaspart.

Gaspart, que viatjà amb el gerent Jaume Parés a la capital holandesa, es reuní amb el vicepresident de l'Ajax Arie Van Os i amb el representant dels bessons, Rob Cohen, en un encontre que serví per «reestablir les relacions entre ambdues entitats», segons el dirigent barcelonista.

«S'obrí la possibilitat que puguin venir els dos jugadors, però treballam pel futur», va dir Gaspart. En qualsevol cas, de les paraules del vicepresident blaugrana és després que els futbolistes no vendran el pròxim desembre, tal i com s'havia especulat.

Joan Gaspart no descartà que durant les pròximes setmanes tenguin lloc noves reunions per accelerar l'acord.