Ahir finalitzà a Palma el Campionat del món de Vela, disciplina 470, que ha estat disputant-se aquests dies a aigues de la badia de Palma. Al Club Naútic Arenal, i amb la presència del president de la Comunitat, Jaume Matas, es va celebrar la cerimònia de cloenda d'un Mundial que s'ha caracteritzat per la bona organització i l'excel·lent nivell dels participants que hi han pres part.
Finalment, en categoria femenina, la victòria final va correspondre a la parella ucraïnesa Taran-Paholchik, tot i que hagueren de patir força a causa de la bona actuació ahir de les germanes Ward (Dinamarca), que acabaren empatades a punts amb les guanyadores. Finalment, les catalanes Natalia Via Dufresne i Sandra Azón no pogueren assolir cap de les medalles i hagueren de conformar-se amb la 4a plaça, que ja ocupaven després de l'etapa de dimarts. L'altra embarcació espanyola, patronejada per Zabell (que a partir d'ara podria tenir com a companya la mallorquina Marta Reynès) acabà en el 9è lloc de la classificació.
Quant als homes, els francesos Philippe i Cariou mantingueren la 1a plaça fent-se d'aquesta manera amb la medalla d'or. Els canaris M. Doreste i Cantero assoliren l'onzè lloc.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.