La caixa d'estalvis 'Colonya' va celebrar aquest dijous, la seva Assemblea General Ordinària. Aquest acte tengué lloc al Claustre del Convent de Sant Domingo, un espai obert, complint amb els requisits en matèria de seguretat sanitària i garantint les distàncies mínimes entre els consellers.
Colonya celebra l'evolució positiva de l'entitat en la seva assemblea general
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
14 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Seguire el consell que dones per aqui baix a un altre a qui tambe li dius bobo per contestar als insults. Tenc un bolso venal (un borzo), per si t'interessa.
@Serbantes No hablo de acentos tan sólo, pero déjalo, ya veo que no hay de dónde sacar. Y rectifico. No llegas a “cuñao”. Sólo eres bobito.
"El tipo anonimo" no pregunta per la familia, insinua publicament que es mala gent. I no passis ansia, si quedo com un cunyao amb tu vol dir que vaig be.(Posam els accents tu, fes el favor, que jo amb la tecnologia me faig un embull). NB: si vols pareixer serios, jo de tu me canviaria el nick. No es per res, eh?
@Serbantes Hombre, si vas a criticar la escritura ajena, revisa antes la tuya porque, de lo contrario, corres el riesgo de quedar como un “cuñao”.
No sé quien de los dos es más bobo. Uno por sentirse ofendido como un mostrenco porque un tipo anónimo le pregunta por su familia que resulta que está muerta, o el otro por seguirle el rollo y contestar al insulto.
En balmany te una imatge de si mateix, i vol que li respectem aquesta imatge, tot i que sabem, des de Freud, que aquesta imatge no existeix, que nomes es la projeccio de la seva imaginacio. També sabem que aquesta imatge es la causa de tots els problemes del mon, guerres incloses., i quan una persona diu que l´han insultada es perque han ferit aquesta imatge. Que li han engronsat la barca, vaja. Li podría dir algo tan simple com "no tenguis cap imatge de tu mateix i es impossible que te fereixin"., però balmany no coneix el secret per fer-ho...(a partir d´aqui, si vols que segueixi enviam el nº de visa primer, que som ca vell i per a mi que ets d´aquests que en acabar no te volen pagar). La cosa sol anar així : "Pero m´has dit coses horribles, se suposa que nomes m´has de dir coses agradables..." Llavors lis expliques que no hi ets per dir les coses que volen sentir, si no per dir la veritat, si es volen curar. Que si son coixos de les dues cames i van en crosses, ja es poden oblidar, per molt convençuts que n´estiguin, de guanyar la marato de Nova York. Aqui s´aixequen i diguent que ets molt mal psicoleg, fugen sense pagar. Un ja les pot ensumar a distancia.
Home, balmany, si " te metieras en las personas..." no series un miserable ni un canalla, series un necrofil. A veure si aprens a escriure en foraster, si no vols crear penosos malintesos.
@malpany el evolusionao: pi,pi,pi...pi,pi,pi...pi,pi,pi...no tienes saldo sufisiente, matao...pi,pi,pi...pi,pi,pi...
A Trina: No soy tan miserable ni canalla para meterme en las personas que ya no están con nosotros. Yo también tengo mucha familia fallecida. Si no fueras tan tonto como demuestras, entenderías las cosas. Como no puede ser de otra manera, me estoy refiriendo a las personas vivas; a los difuntos hay que dejarlos y respetarlos. Te contesté de esta manera, porque al intentar saber como se pronunciaba el nombre de la caja de Pollensa, me llamabas: "el Espíritu Santo, padre paternalista haciendo sermones, infant mamón, haciendo de colom" Supongo que no vas a creer que puedes insultarme y que yo permanezca callado. Y ahora para terminar: "miserable, puta pirat, malpany". Respeta y serás respetado. En caso contrario, ni hablar. Punto final, que demuestra la clase de pajarraco que eres.
@balmany: la meva familia, pares i germans, son morts, puta pirat misserable.