Els hotelers espanyols volen tot el negoci turístic només per a ells
Els hotelers espanyols es neguen a socialitzar els beneficis del turisme, no volen ni que s'augmentin els imposts ni que ningú que no siguin d'ells mateixos pugui allotjar turistes. Així es després de les afirmacions fetes pel president de la Confederació Espanyola d'Hotels i Allotjaments Turístics (CEHAT), Juan Molas, que ha demanat a l'Administració estatal i a les comunitats autònomes que facin una legislació «rigorosa i eficaç» que acabi amb «la descontrolada oferta il·legal» de «milers i milers d'habitatges particulars».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I el GOB que les fa la campanya oposant-se al lloguer vacacional. De fet varen sortir junts a un reportatge.
Però tant ha costat de descobrir-ho? Si és un "lobby" tipus "sa cosa nostra" que te venen això del turisme com si ens estiguèssim fent un favor, quan el que estan fent és parassitar la societat balear per mitjà de les seves influències amb quatre polítics corruptes que es deixen vendre. Cada cop més aprop de la matança de la gallina dels ous d'or!
Exactement lo mateix que han reclamat es taxistas, si no está regulat i donats de alta , qualsevol pot llogar i fer desastres
Idò que paguin els aeroports, hospitals, carreteres, policia, femeters, etc. ells.
Panda de mafiosos! També vos dedicareu a pagar les despeses extraordinàries que generen els vostros clients? (sobreconsum d'aigua, la merda que deixen, la degradació del medi ambient, etc.) Estau aprofitant uns bens que SON DE TOTS. Si no voleu compartir beneficius, tancau el "xiringuito" i deixau-nos tranquils.