rescat europeu a la banca espanyola
L'Eurogrup assoleix un «acord polític» sobre les condicions del rescat bancari
Els ministres d'Economia de l'Eurozona han assolit aquest dimarts de matinada, després de nou hores de negociacions, un «acord polític» sobre el memoràndum amb les condicions per al rescat de fins a 100.000 milions d'euros a la banca espanyola, segons ha informat el president de l'Eurogrup, Jean-Claude Juncker.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Veniu a eRepublik! Ës un joc de simulació militar,ecnoòmic i polític gratuït 100% i no necessita cap descàrga. Tots els catalans/valencians/illencs estem intentant fer-nos amb un país (Arabia Saudita) per controlar-lo ja que no ens deixien tenir els Països Catalans al joc Si voleu ajudar entreu aquí: http://www.erepublik.com/en/referrer/Naboal El joc està molt currat no us el perdeu!. Entreu per Arabia!