La crisi impedeix el traspàs de Turisme al Consell
Armengol diu que la situació econòmica i el fet que el Govern quedàs en minoria han impedit complir l'Estatut
Les previsions de transferir les competències d'ordenació i promoció turístiques del Govern balear al Consell de Mallorca, tal com figura en l'Estatut d'Autonomia, no s'ha pogut complir aquesta legislatura, segons estava previst. La presidenta de la institució insular, Francina Armengol, atribuí aquest fet a la situació de crisi econòmica i al fet que el Govern quedàs en minoria a mitjan legislatura. Així ho explicà la presidenta del Consell després de la reunió de la fundació Mallorca Turisme, que es creà aquesta legislatura amb l'objectiu de facilitar el traspàs de competències.
Tanmateix, Armengol assegurà que el Consell "està preparat" per assumir les competències de Turisme i que aquesta és una de les principals qüestions que s'han de negociar en la propera legislatura. En aquest sentit, la presidenta del Consell defensà que té "molt clar" que la marca Mallorca té prou entitat per promocionar-se com a tal i "des de Mallorca". "Les tres illes tenen productes prou diferenciats per promocionar-se de manera independent", digué Armengol.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.