TW
0

Davant de la creixent desconfiança dels líders polítics, els espanyols dipositen una major confiança en líders empresarials. Aquesta afirmació es desprèn del baròmetre de confiança de les empreses, realitzat per tercer any consecutiu per la consultoria de màrqueting i comunicació Future Brand, que ha duit a terme un estudi amb prop de 3.000 entrevistes entre universitaris i professionals qualificats de tot l’Estat.

Les empreses que generen més confiança són El Corte Inglés, NH Hotels i Sol Meliá, seguides del Grup SOS i la Caixa. Pel que fa als empresaris, el que obtingué la millor puntuació va ser Sebastià Escarrer, vicepresident de la cadena hotelera Sol Meliá.

L’hoteler mallorquí és seguit en el rànquing dels més valorats per Francisco González, president del BBVA; Juan Roig, el del Mercadona; Àngel Carlos Ron, el del Banc Popular, i Isidre Fainé, el de la Caixa.

Entre les conclusions de l’estudi realitzat per la consultoria, hi figura que la confiança dels consumidors es deriva fonamentalment d’aspectes com el vincle emocional (identificació personal) creat entre la companyia i el client, de la comunicació que les companyies desenvolupen, d’aspectes d’atracció laboral com la gestió del talent i la potenciació del lideratge, i de la capacitat per reaccionar davant de la crisi actual i posar en marxa noves polítiques per sortir-ne reforçats.