El preu de l'habitatge lliure accelera la seva caiguda i baixa un 6,3% el 2008 a Balears
Totes les comunitats autònomes van reduir els seus preus el 2008, sent els majors descensos els de Catalunya (-10,3%), Madrid (-8,1%) i El País Basc (-8%)
Palma31/03/09 0:00
Els preus de l'habitatge lliure van caure a Balears un 6,3 % en el quart trimestre del 2008 en relació amb el mateix període de l'any passat, un descens inferior al registrat a nivell nacional (-5,4%), segons l'Index de Preus d'Habitatge (IPH) de l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.