El conseller de Turisme, Miquel Nadal, donà ahir a conèixer el pla de màrqueting turístic de Balears 2009/2012, mitjançant el qual el Govern farà una aposta "decidida" per potenciar l’arribada de turistes en temporada mitjana i baixa i per aconseguir una "major rendibilitat" de l’economia de l’Arxipèlag, gràcies a la vinguda d’un major nombre de visitants fora del període estival. Així mateix, informà que el pressupost d’aquest pla ascendeix a uns 25 milions d’euros. Així ho exposà Nadal a la premsa, la qual informà que es tracta d’un pla "que té una visió global", marcat per una "diferenciació per illes i per sectors". El conseller incidí també que "no es tracta d’un pla anticrisi", sinó que és un conjunt de mesures amb què "obtenir millors beneficis en els pròxims tres anys". No obstant això, asseverà que "aquests 25 milions d’euros" permetran aconseguir "bons resultats", tot i que va dir que, "com més s’inverteixi, millors seran els resultats".
25 milions més per atreure turistes
La Conselleria de Turisme presenta el pla de màrqueting per potenciar les arribades en temporada mitjana i baixa
Palma22/01/09 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.