Sense pena ni glòria
La incertesa pel futur del turisme el 2009 féu optar enguany a la delegació balear per l'austeritat al World Travel Market de Londres. La promoció directa, sense adorns, fou l'aposta de la Conselleria
Palma14/11/08 0:00
El panorama no estava per gaires excessos a Londres. Així, la delegació balear optà enguany per l’austeritat en la World Travel Market: estands sobris amb un pressupost escàs que decidí no pagar el caixet de grans figures per promocionar les Illes. En lloc de treure a passejar l’star-system, la conselleria de Turisme ha preferit la promoció directa. La gran aposta fou el turisme de golf, amb dues presentacions per atreure vistants d’alt poder adquisitiu i augmentar així la despesa turística a les Illes.
També a Illes Balears
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Ataquen amb pintura el bust d’homenatge a Joan Mascaró i Fornés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.